Morgonvikt och ryggpass


Morgonvikten 2011-09-25

Idag var det heldag med Kemi A för att därefter köra hemåt och dra ett ryggpass! Gick riktigt bra, kör fortfarande chins med händerna så brett som möjligt på räcket, den här veckan blev det 2 set á 5 reps med en 10 kg vikt hängandes, sedan 2 set á 7 och 5 reps utan vikt. Fick de att ta ordentligt på latsen strax under muskelfästena! Körde även T-bar rodd som andra-övning det här passet och den tog riktigt bra, blev passets skönaste övning!

Nu har jag ätit kvällsmat och kvällsmål samt legat på spikmattan en stund, känner mig ganska redo för natten!
Nästa pass blir på torsdag och då är det baksida lår, vader, mage och korsrygg som ska få arbeta!

Kommentarer
Postat av: Charlotte Johansson

Grym våg! Har ni en sådan hemma eller finns den på gymmet?

2011-09-30 @ 12:50:37
Postat av: Nyfiken

Uppdatera lite mer, bra inspiration här!

2011-10-03 @ 19:11:50
Postat av: B.Carlsen

Charlie: Vi har en sådan hemma som jag fick köpa av gymägaren. :) Den är riktigt bra att ha nu när man kör bulk/deff så man ser vad man lägger på sig alternativt tappar!

2011-10-17 @ 21:55:32
Postat av: B.Carlsen

Tack Nyfiken, vad kul du finner min blogg inspirerande!

2011-10-17 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0