Ett litet inlägg mellan alla studier

 
Det är fullt upp i skolan nu men passar på att göra ett litet inlägg under tiden som jag lagar mat. Körde ett intensivt ryggpass ikväll med 5 superset pullovers-latsdrag, 5 superset kabelrodd-skivstångsrodd, 5 superset baksida axlar i maskin-framåtlutade hantellyft åt sidan och 3 set ryska twist som avslutning. Tog riktigt bra samtidigt som det gick relativt fort i förhållande till vad jag fick uträttat. 

Benpasset i söndags gick förresten riktigt bra! Bästa supersetet för framsidan lår vart benspark 12x(~3 från fail)+smala knäböj 8x130 x2. Och på baksida lår läste jag fel från föregående vecka så höjde 15 kg och ökade med 1 reps, var tufft men det gick när jag insåg att jag inte hade något val - win win! Nu ska jag kasta i mig käk och fortsätta läsa, engelsk rapport om energivetenskap är det som gäller!

Kommentarer
Postat av: Marcus Thelander

Göööt!

Svar: Om det är! :)
None None

2012-12-04 @ 23:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0