Julledighet here I come!

 
Idag hade jag sista föreläsningen för i år och är därmed ledig heeela året ut! Skönt ska det bli, och bra ska jag ha det! Det blir bl.a. gästpass på Sats i stan imorgon förmiddag och sedan julhandling, benpass med en kompis från grannsamhället på söndagen och sedan är ju julen här. :) Kan knappt förstå att den redan är här, känns nästan som det var igår de första julreklamerna kom..! Senaste månaden har i stort sett bara bestått av plugg och träning varvat med käkande och sovande.
 
Fixa med hojen ska jag också göra, fler detaljer ska av för lackering- börjar redan länga att få pilla med den! Kanske läggs ordern på nya pipan också? Dubbelpipigt handbyggt från staterna, kommer bli så grymt! Aaah, ledighet here I come! Åka skidor någon gång hör ju till också. :)
 
Fick förresten ett julkort från Livskvadron idag när jag kom hem, vilken överraskning! Fyllde även på förrådet med min favoritfettkälla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0