Matigt ryggpass!

 
Hemma från ett rygg-, baksida axel- och trapz-pass, var riktigt köttigt och jag är minst sagt mör i alla delar av ryggen! Träffade extra bra i Teres Major idag när passet "avancerat" lite sen förra periodens ryggpass så det var gött! 
 
Och vad passar då inte bättre än en riktigt fin belöning när man kommer hem? Den här post-workout-måltiden kan vara bland de godare jag gjort till vardags! Bulgur, banan och äpple omblandat och toppat med Rhode Island-dressing, äggröra och drygt 1 dl Body Sciende Whey 100 vid sidan om. Svinfint!
 
Tillägg: Äggröran skulle varit iblandat det med var det tänkt men det fick inte plats... :) 
 
Förresten, benpasset i söndags. Det satte helt sjuka spår i benen, de är riktigt stumma nu! Stegen är inte allt för smidiga och jag kan tänka mig att det ser ut som jag skitit på mig när jag går i skolan. Skulle ha en dagarna-efter-benpass-t-shirt haha! 
 
Och nu är det bara 3 dagar kvar till jullov, ska bli så himla skönt! 
Trevlig återhämtning på er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0