Ett par extra tillskott i familjen


Idag var jag och hämtade ut min beställning!

Det är dels BCAA i tablettform till Drottningholmsvakten i sommar;

Jag planerar att slänga in träningen mellan passen då, står alltså 2 timmar, ledig 2, står 2, ledig 2 (träning här), står 2 och sedan ledig 10 (tillägnat måltid och sömn). Där kommer jag inte kunna äta förrän efter 2.5 timmar efter träningen så för att upprätthålla proteinsyntesen har jag då några såna tabletter med ut på passet som jag knaprar i mig i mitten av passet.

Sedan är det ett par burkar ZMA - Zink & magnesium tillsammans med vitamin B6. Mineraler m.a.o.

Använder du som läser några kosttillskott ihop med din träning? Dela gärna med dig med en kommentar i så fall!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Whey 80, Anabolic ZMA och Jack3d (som är mitt favorit pwo)

2012-05-10 @ 22:31:57
Postat av: B.Carlsen

Okej! Bra grejor allt ihop. :)

2012-05-13 @ 19:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0