Knän och handleder igång igen!


Nu är knän och handleder igång igen, såå skönt! Körde t.o.m. biceps igår utan ont i handlederna efteråt. Rak stång gick skapligt, körde 3 set och bytte sedan till EZ för att vara på säkra sidan. Men rak stång tar så grymt mycket bättre!
Och knäna idag, funkade klockrent! Körde 9 set baksida lår och sedan djupa knäböj: 12x100, 7x110, 8x100, därefter benpress 12x390, 11x390, 11x350, 19x320. Och så avlsutning med skaka-p.g.a.-mjölksyra-spark! Byggarutförande a la T.U.T. i allt förutom 7x110 i knäböjen. Så himla gött! Har ökat, på 4 veckor, från 12 reps på en vikt i liggande lårcurl där det vart mer styrkeövning i slutet, till 19 reps idag men full kontakt och kramande av muskeln. Känns verkligen som jag är på G igen!
Har även stått stilla på 95-96 kg senaste månaden också, hoppas nu när benträningen kommer igåg igen att jag når tresiffrig kroppsvikt så småning om!
Nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund innan för att sedan sova. Ta hand om er!
Nu är knän och handleder igång igen, såå skönt! Körde t.o.m. biceps igår utan ont i handlederna efteråt. Rak stång gick skapligt, körde 3 set och bytte sedan till EZ för att vara på säkra sidan. Men rak stång tar så grymt mycket bättre!

Och knäna idag, funkade klockrent! Körde 9 set baksida lår och sedan djupa knäböj: 12x100, 7x110, 8x100, därefter benpress 12x390, 11x390, 11x350, 19x320. Och så avlsutning med skaka-p.g.a.-mjölksyra-spark! Byggarutförande a la T.U.T. i allt förutom 7x110 i knäböjen. Så himla gött! Har ökat, på 4 veckor, från 12 reps på en vikt i liggande lårcurl där det vart mer styrkeövning i slutet, till 19 reps idag med full kontakt och kramande av muskeln. Känns verkligen som jag är på G igen!

Har även stått stilla på 95-96 kg senaste månaden också, hoppas nu när benträningen kommer igåg igen att jag når tresiffrig kroppsvikt så småning om! Fotot ovan är från 29 April, rodd med V-handtag.

Nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund innan för att sedan sova. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0