Benpass filmat, ska försöka klippa ihop nåt givande till er!

 
Som rubriken säger; benpass är nu filmat, ska försöka klippa ihop nåt givande till er när jag får sitta vid datorn (de har filmkväll inne där jag har datorn nu...)! Var ganska utmattad efter några set då jag inte skött sömnen som jag borde sista dagen så får se ifall jag lyckas förmedla någon energi till er. Annars blir det nytt försök på ryggpasset imorgon. :)
 
Passet:
 
Föruttröttning; 3 set benspark @ högreps
 
Bas: 3 set Knäböj. 8-9x140 som mest
 
3 set hacklift. koncentration yttersida lår och droppen
 
Efteruttröttning: 7 set benpress a la FST-7- 30 s. vila och 12 reps. Sjukt jobbigt, både för lungor och psyke.
 
Vader: 7 set sittande vadpress. FST-7 här med. rena semestern i jämförelse mot framsida lår-delen av passet!
 
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: CJ

Ser fram emot filmen! ;)

2013-04-07 @ 00:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0