Tomten på besök och PB i smalbänk

 
Julafton idag, fick hem min leverans från MM Sports med bl.a. Jacked Power- en PWO- och mitt efterlängtade maltodextrin! 
 
20-30 min innan träningen skulle man ta den, och på tom mage. Nåja, det var ju inga problem i varje fall, glömde ju allt ihop som har med kost och tillskott att göra hemma idag. Ja hela ryggsäcken faktiskt. Så idag har jag levt på vatten och vatten. Hade jag inte fått dricka ur sällskapets vattenflaska hade det knappt blivit vatten heller. Brr hemska tanke! 
 
Trots denna näringsfattiga dag vart passet riktigt grymt. Paket från tomten själv satte motivation på topp igen och en fräsch dagsform (efter inmundigande av 90 g maltodextrin) slängde jag ur mig när vi disskuterade musik att jag skulle höja mig i smalbänk med 2,5 kg vilket gjorde mig lite extra taggad. Personliga utmaningar är alltid kul! Och som vanligt när jag är på sånt där humör så blir det "Äh vafan!" så nyper jag ett par skivor som verkar ännu lite bättre så höjningen vart till slut 5 kg istället. Så...därmed, nytt PB i smal bänkpress som jag börjat köra återkommande nu! 7x95 kg och nöjd kille. I övrigt grymt pass, energi på topp igen och kroppen kändes välfylld, var några dagar sedan nu. Kolhydraterna har varit saknade!
 
Trevlig återhämtning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0