What's really going on?

 
What's really going on? Svaret är enkelt: datorn lade av. Helt utan förvarning. Jag satte den i viloläge innan jag körde in till skolan, när jag sedan kom hem ville inget visa sig på skärmen. Men oavsett, det ni är här för att läsa om - träningen - den kör jag på med, med eller utan datorn! Fast vid en närme eftertanke så var jag faktiskt sjuk i drygt 2 dagar efter att ha blivit kraftigt nedkyld när jag körde in och hem från stan i regn med hojen. Och sen har jag faktiskt lite annat i huvudet också. 
 
Körde iaf ett grymt baksida lår-pass på Friskis & Svettis Björnövägen i torsdags, träffade målmuskelgruppen riktigt jäkla bra! Bra knep och knåp jag satte in i övningarna, bra motivation och bra sällskap. Passet såg ut som följande:
 
3 set liggande lårcurl
 
3 set raka marklyft
 
3 set goodmornings
 
7 set sittande lårcurl
 
All in på kontakt och muscle-mind connection, var upp på ett set i raka marklyften på 130 men kände kontakten avtog en aning så sänkte tillbaka lite igen där vilket jag nu i efterhand är nöjd med att jag gjorde. Sedan körde jag biceps också men det var inget speciellt där. För en gångs skull var det faktiskt någorlunda hög musik på ett modernt "innegym" och det spelades både nån typ av dunkmusik och även något exemplar av Rammsteins guldklimpar. Me like! På fredagen skulle det sedan vara DJ inne på gymmet, tror det var det de höll på att testa grejerna till dagen innan då vi körde där. Hade varit schysst att köra fredagens pass också där men det var bröst och baksida axlar som stod på schemat då och de känner jag mig bekvämast med att köra på "hemmagymmet" Sportcenter där det finns lite större utbud av hantlar (eller ok, inte större utbud men högre gräns i utbudet) och mer oldschool-grejer. 
 
Deffen går framåt också, blir mer och mer ådror över låren och tricepsen kommer fram mer och mer. Scendebuten närmar sig med stormsteg nu! Imorgon har jag ett mustigt framsida lår- och vadpass att se fram emot och framsida lår-dag betyder även ätardaaag [insert trumpettrudilutt/]!
 
Stay safe brahs
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0