Fullt upp

Don't you worry, don't you worry shild. Jag dog inte av cardion i måndags. ;) Men det är fullt upp med inlämningsuppgifter och tentaplugg så har inte haft tid att skriva nåt här men ta det lugnt, jag lever och tränar på! Haft mycket i huvudet också utöver plugget så har inte haft full fokus under träningen (om än fortfarande hög fokus men inte den där lilla extra galna attityden) men har följt träningsschemat och idag körde jag träningsveckans sista pass- axlar (komplett), trapz och biceps. Helt galet pump i axlarna de sista 7 seten lyft åt sidan, brändes riktigt ordentligt! Kanske kanske att jag kände en liten försmak till mjölksyra dessutom, det är inte allt för ofta jag gör det. Kommer försöka ta lite bilder under träningen i helgen också, tänkte faktiskt göra det idag men mobilen dog halvvägs in i skoldagen... Sa jag förresten hur sjukligt gott proteinet jag fick hem förra veckan var? Whey 100 med smak Bananchoklad av Body Science. Har allt fått en ny favorit nu!
 
"Stay tuned".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0