I'm feeling great

 
Lite ont om tid att skriva nu men oroa er inte, periodiska fastan har inte tagit kål på mig! Jag lever och har mått allmänt bra senaste dagarna! Lite tungt att käka på kvällen bara men annars så. Benpass idag igen, bra mos med benpress och frontböj, och dubbelkontraktion i allt! Slängde på 300 i benpressen och kom på mig själv att fega med vikterna så slängde på ett par till skivor medan jag bläddrade fram nån schysst låt i mobilen att inviga passet med. Nämnde jag mjölksyra? Det brändes kan jag säga! Tog lite längre tid än tänkt idag, 60 min, men ska ned på 45 igen inom några dagar, är bara att hålla fokus. Andra benpasset för veckan, tredje blir i övermorgon (längtar!). Slänger in en grymt taggande låt också. Allt  är verkligen där- texten, the beat, allt! Återkommer i helgen med en ordentlig uppdatering! :)
 
Stay safe brahs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0