Fotografering, cardio och posering

 
Vilodag idag. Eller ja, aktiv vilodag. Körde nämligen hela 25 minuter på testcykeln idag. Ja, det heter faktiskt testcykel! Och det är alltså inte nån slags krocktestscykel som jag stuntade på utan en helt vanlig "spinningcykel". Innan dess agerade jag modell i diverse övningar som t.ex. frontböj och sumomarklyft för att nämna några. Det var kul och lite av en ära att bli tillfrågad känns det som, ett steg i rätt riktning!
 
Efter spinningen övade jag även lite posering. Var opumpad och bar pikétröja så har inget att visa upp i fotoväg men låren börjar sitta helt ok framifrån nu och det har även varit störst prio på vidden där de senaste månaderna. Och sånt gillar vi ju förstås! Inte nog med det, när jag kom hem hade DHL lämnat av ett paket från Tyskland också- hajnosbaken till hojen! Längtade jag inte till våren innan så gör jag definitivt det nu!
 
...
Men, tänker ni säkert nu; "Vad hade bilden med texten att göra?". Jo, det kommer jag till nu! Tog nämligen sista påsen vasslehydrolysat ur skåpet i veckan. Kändes inte bra alls men oron är snart över, paket med smått och gott från MM Sports är nu ute på vägarna på väg hit! Hoppas det inte blir en massa snökaos i natt bara så paketbilen krockar, hörde det skulle komma mer snö- vill ju ha grejerna till helgen!
 
Kör hårt där ute så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0