Gött avlastningspass

Mycket tolvor och 60 s. pauser på programmet idag- hörde jag pump?
 
Dagen började väl inte helt perfekt, det vore ju dumt att påstå. Kompisarna igår: Vi börjar inte förrän 13.15 imorgon, woa! Kompisarna imorse: Kommer du inte på förmiddagslektionen? Vart ganska jättestressigt (var ju inte så glad heller haha) men kom inte allt för sent iaf! Vad har jag lärt mig av detta då? Att dubbelkolla schemat för säkerhetsskull! 
 
Men i varje fall, körde ett grymt skönt pass nu på kvällen! Knallade in på gymmet, enbart vänner där så hälsade kring lite först innan själva passet drog igång- tolvrepsset, 60 sekundersvilor och enbart isolationsövningar var väldigt tacksamt! Lättkört, grym kontakt och nu när jag har avlastningsvecka är det inte så mentalt tungt heller, kände inte just nån press alls att prestera någon viss mängd utan körde nån vikt jag trodde jag skulle klara 12 tämligen bra på och körde sedan på där. Inget pressande till fail eller försöka komma förbi, inga PB:n eller liknande. Bara mosa på så det kändes bra i muskeln. Mycket schysst folk på gymmet idag och mycket gött skitsnack. Efteråt såklart. ;) 
 
Dagens övningar:
 
Framsida lår: Benspark                        12x50 12x55 12x60
Baksida lår: Liggande lårcurl                 12x45 10x40 12x35
Rygg: T-stångsrodd                              12x60 10x70 12x60
Bröst: kryssdrag                                  12x30 12x35 12x25
Axlar: axelpress bakom nacken i smith  12x48,5 10x58,5 9x48,5
Biceps: sittande lutande hantelcurl         9x17,5 7x15 10x10
Triceps: pushdowns med rep                 12x40 10x50 12x40
Vader: sittande vadpress                       12x45 12x50 12x40
 
Och passet får då...*trumvirvel*...5/5 kebabpizzor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0