Ny header och hantelpress 5x4x50

 
Nu har jag knåpat ihop en ny header- kommentarer om den? Något att förbättra?
 
Annars så har jag kört det sista helkroppspasset idag. Eller ja, blir 3 återhämtningspass nästa vecka men inte alls på samma sätt som jag kört nu. Men mest troligt sista idag i varje fall, börjar känna mig rätt sliten och att en återhätmningsvecka och en ny typ av träning skulle passa ypperligt. 
 
Avslutade gårdagens pass med plan hantelpress igår, 3 s. excentrisk fas som då landade på 5x4x50. Knäna ville inte riktigt vara med på de tunga knäböjen igår efter att ha kört framsida lår 3 gånger tidigare denna träningsveckan så latjade lite med ATG-böj på 120 kg istället. Ser fram emot kommande veckor med specifika benpass, kommer bli grymt!
 
Har förresten mycket att stå i just de här dagarna, både med plugg där det är kursstarter just nu (differentialkalkyl och termodynamik, båda med amerikansk litteratur, hurraay), träning och fordon men ha tålamod, jag har inte glömt era frågor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0