Uppe med tuppen

Var uppe med tuppen i morse för att ladda med käk inför förmiddagens helkroppspass med högreps- bulgur med bananbitar och äggviterörs samt en whey100-drink stod på frukostmenun idag. Supinerad rodd och lutande hantelpress blir passets höjdpunkter idag som förberetts med Body Science Gakkic. Och efter att inte riktigt ha  nått i mål i förra passets hantelpress där jag kom till 14 reps där jag egentligen skulle ha gjort 15 reps på mitt 18RM så är jag nu sjukt taggad för revanch! Supinerade rodden ska få en riktig utmaning den å, där var jag istället aningen feg med vikterna förra veckan och höjde 10 kg efter första setet och kunde fortfarande slutföra 4 set med 15 reps utan några större grimaser. Passet börjar närma sig nu och jag känner på mig det kommer bli ett grymt sådant! Kommer en uppdatering senare med kommentarer om gårdagens och dagens pass. 
 
Efter passet blir det förresten ut på isen och köra, kan nog vara en av vinterns höjdpunkter!
 
Stay safe brahs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0