Vilodag.

En liten morot till er som går in dagligen och läser på min blogg
 
Vilodag idag. Inte det roligaste men det behövs. :) Har inte gjort nåt särskilt faktiskt, hemmaplugg också så har lite svårt att komma igång, blir mest ingenting av dagen då. Skönare att åka till skolan där man pluggar konstant och sen är ledig när man kommer hem. Tog en bild idag också som en morot till er som faktiskt går in och läser på bloggen var dag. De som går in på bloggen via facebook ser det här nästa gång jag länkar till bloggen. :) Inget vidare ljus och opumpad men tror jag kommer vara rätt nöjd med tricepsen sen på tävling i varje fall, ser ut som det finns lite form där! På lördag börjar nästa träningsperiod och håller på att skriva schema för de 4 veckorna nu under dagarna. Den kommer bli grrrrrym!
 
Helt och hållet som jag vill ha den och skrivet på de kunskaper jag fått hittils under mina år med träningen. Imorgon är det sista passet innan den perioden börjar, blir med tämligen låg volym då det ändå är avlastnignsvecka nu. Dock! Kosten är orörd trots "vilovecka", kroppen ska fortfarande få den kost den förtjänar efter alla dessa veckor av slit. Det är viktigt att inte bara skita i allt trots att man har en lugnare vecka, kroppen kämpar fortfarande för att sy ihop sig efter all stress.
 
Trevlig kväll mina läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0