Sista återhämtningspasset- 2x6x50 i hantelpress

 
Ptjaaa, jag fick väl inte bästa starten på dagen med en mobil som slängde in handduken när jag faktiskt behövde den men det vägdes upp tämligen snabbt med fint sällskap (som jag ju skulle ha mobilen till för att hitta, doh... Men det löste sig ändå) och sedan ett grymt pass nu på kvällen. Och inte vilket pass som helst heller utan sista återhämtningspasset! Nu är det bara en vilodag imorgon och sedan blir det hårdkörning igen och först ut blir ett benpass. Ett benpass som kommer kännas! Nämnde jag att jag ser fram emot det?  Lutar åt att jag går tillbaka till FST-7 som jag körde innan benprioveckorna, kändes som kroppen svarade riktigt bra på de passen. Dagens pass flöt på bra i varje fall och kroppen känns fräsch och redo att prestera trots det nu tämligen stora kaloriunderskottet. Andra passet med plan hantelpress och idag körde jag två st. sexor med 50 kg-hantlarna så visst tar det sig.
 
I helgen är det också kvaltävling i REP-POWER i MM Sports Stockholmsbutik på Sveavägen. Varför inte titta in och känna atmosfären om du är i närheten den 23:e? Starten river av kl. 15:00.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0